Αποστολέας Θέμα: Δήλωση ενδιαφέροντος για ανάπτυξη στις Κυκλάδες  (Αναγνώστηκε 2196 φορές)

Αποσυνδεδεμένος syrianos

• Κουνούπι
  • *
    • MyBlog
Δήλωση ενδιαφέροντος για ανάπτυξη στις Κυκλάδες
« στις: Ιανουάριος 29, 2009, 16:26:49 μμ »
Καλημέρα σας παραθέτω ποστ που έκανα στο φορουμ του awmn και με προώθησαν εδώ! Ζω στη Σύρο είμαι φοιτητής και ενδιαφέρομαι να συμμετάσχω στους πειραματισμούς σας. Με ενημέρωσαν οτι υπάρχει ενεργή κοινότητα στις κυκλάδες.

Παράθεση
Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα. Διαβάζοντας εδώ και μερικές βδομάδες διάφορα ποστ του φόρουμ αποφάσισα να γραφτώ και να δηλώσω το ενδιαφέρον μου για την δημιουργία ενός κόμβου. Είμαι φοιτητής στη Σύρο και δυστυχώς η τοποθεσία της πόλης εμποδίζει την οπτική επαφή με την Αττική (μεσολαβεί βουνό) και επομένος κρίνεται αδύνατη η επίτευξη λινκ. Παρόλα αυτά είμαι διατεθιμένος αν κάποιος απ' την ανατολική πλευρά (δλδ εντός της πόλης / μύκονο / τήνο) ενδιαφέρεται να πειραματιστεί ας επικοινωνήσει μαζί μου. Αν δεν κάνω λάθος υπάρχει εδώ και καιρό ένα λινκ συρος-τήνος.
Επίσης θα μου άρεσε να πειραματιστώ καποια στιγμή αν μπορέσω με κάποιο λαπτοπ και κάποια κατευθυντική κεραία να δοκιμάσω τυχόν επικοινωνία από το ψηλότερο σημείο της σύρου με κάποια ΑP στην αττική.

Μένω στην περιοχή του Βράχου πάνω απ το νοσοκομείο και έχω θέα σχεδόν όλη την Ερμούπολη εκτός από τη περιοχή κοντά στη Λαλακιά καθώς επίσης μέρος της Μυκόνου και της Τήνου. Θα καταχωρήσω σε λίγο κόμβο στη βάση δεδομένων της wind.
Λοιπόν αυτά προς το παρόν... περιμένω απαντήσεις. :D
node#122

Αποσυνδεδεμένος baskin

• Διαχειριστής
  • Μπάμπουρας
  • Φύλο: Άντρας
  • VoIP 5281010005
    • Στο Επισκοπείον
Απ: Δήλωση ενδιαφέροντος για ανάπτυξη στις Κυκλάδες
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 29, 2009, 16:31:07 μμ »
Καλώς ήρθες!!!!

Για αρχή θα σου πρότεινα να δεις με ποιον υπάρχοντα κόμβο έχεις οπτική επαφή και να ξεκινήσεις την διαδικασία σύνδεσης σαν client. Για εξοπλισμό και τεχνικά θέματα μπορούμε να σε βοηθήσουμε.